BitXurd

خرده دانسته های من از زندگی آنلاین و آف لاین

BitXurd

خرده دانسته های من از زندگی آنلاین و آف لاین

BitXurd

1.محدودیت ها رو ملاحظه خواهم کرد
2.یادداشت هایی رو هم مینویسم که امیدوارم مفید باشن

طبقه بندی موضوعی

پارکت لمینت راش (کلاه گشادی که سر من رفت)

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵ ب.ظ

خوب هرچی که در ادامه مینویسم نظر شخصی منه
برای تکمیل خونه به سفارش یک دوست که برای سومین بار داشتم ازش خرید میکردم رفتم سراغ یک مدل به نام راش
حالا این دوستمون بعدا فهمیدم جنسی که یک سال یا شیش ماه اقساط فروش داشته رو نقدی بهم فروخته frown

کل 110 متر مربع پارکت آشغال کج و کوله لبه دار و غلط برش خورده از اب در اومد.
نمایندگی اومد و گفت تعویض میکنم ولی اولش باید بری اصناف شکایت کنی!!!

حالا من دارم اجاره خونه میدم و میخوام هرچه سریعتر اثاث کشی کنم.
 

یه چیزی رو یاد گرفتم : در صنعت تزئینات ساختمان کارخونه های پنجره یو پی وی سی و پارکت  ثابت هستن . فقط طبق سفارش هر استان برای اون استان محصول تولید میکنن و البته با اسم سفارشی!
 حالا قسمت ما هم همین شد .
وقت کنم عکس هارو آپلود میکنم تا حالتون بهم بخوره indecision

و اما معجزه این پارکت توانایی پف کردنش در مقابل یک قطره آب در کوتاهترین زمان ممکنه!!! یعنی قد سیب زمینی بالا میاد و پایین هم نمیره. افتضاحه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی