BitXurd

خرده دانسته های من از زندگی آنلاین و آف لاین

BitXurd

خرده دانسته های من از زندگی آنلاین و آف لاین

BitXurd

1.محدودیت ها رو ملاحظه خواهم کرد
2.یادداشت هایی رو هم مینویسم که امیدوارم مفید باشن

طبقه بندی موضوعی

این مطلب از سال 1398 مرتب آپدیت شده. دی ان اس های زیر برای دسترسی به سرور ایکس باکس وجود دارن :

 ابر آروان :
185.231.182.126  غیر فعال 
37.152.182.112      غیرفعال

شکن:

178.22.122.100 فعال    
185.51.200.2  فعال


سایت بگذر :

185.55.226.26  فعال
185.55.225.25  غیر فعال


الکترو (داده سامانه فن آوا) :

78.157.42.100 فعال  
78.157.42.101  فعال
 

دی ان اس 403 آنلاین :

10.202.10.202 فعال 
10.202.10.102  فعال

 

رادار:
10.202.10.11 فعال
10.202.10.10   فعال

 

شلتر:

91.92.250.185 فعال    91.92.244.233 فعال      172.86.101.0 فعال

 

در ضمن میتونید در کانال تلگرامی من به آدرس   https://t.me/Xboxliveiran  عضو بشید. تبلیغ نداریم . هر چیزی که بتونم و بدونم مفیده رو براتون میذارم.

توصیه ها:

بعد از تنظیم دستگاه روی دی ان اس جدید حتما کنسول رو  ریستارت کنید و بدون ریستارت در خصوص کارآیی دی ان اس نمیشه نظر داد. بدون ریستارت وقتتون تلف میشه و اطلاعاتی که نشون داده میشه غلطه. میتونید فعال بودن سرورها رو با گوشی چک کنید. از نظر من حتما دو تا دی ان اس رو بزنید ( اول و دوم) ولی  میتونید از دی ان اس های سرویس دهنده های مختلف به صورت ترکیب با هم استفاده کنید. روی گوشی نرم افزار (DNS TEST) " دی ان اس تست"  رو نصب کنید. آپ ساده ای هستش و کار باهاش راحته. دی ان اس های قبلی رو پاک کنید و اینها رو تکی و یکی یکی تو اپ وارد کنید و بررسی کنید که روی خط اینترنت شما دی ان اس ها فعال هستن یا نه.

تجربه شخصی من اینه : دی ان اس ها رو روی مودم تنظیم نکنید. بذارید از پیش فرض خود ISP  استفاده کنه. بجاش دی ان اس رو روی خود کنسول ایکس باکس تنظیم کنید. ضمنا حتما پورت رو تغییر بدین.

نظرات  (۵)

سلام و عرض ادب و ممنون از شما که تجربیاتتون رو در اختیار ما میزارید ، یک سوال داشتم اونم اینکه چطور میشه فعال بودن این دی ان اس هارو چک کرد ؟ و اینکه من خودم برای سایت هایی که دارم هاست اشتراکی دارم ، ایا خودمم میتونم از یکی از سایت هایی که دارم و دی ان اس های اونا برای بازی آنلاین و دانلود و ... استفاده کنم ؟

پاسخ:
سلام
در گروه تلگرامی مطالبی رو در مورد نحوه چک کردن دی ان اس ها پین کردم. امیدوارم مفید باشه . در مورد سوال دوم اطلاعی ندارم که براتون مفید باشه

عالی و مفید

۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۳ روزبه شاکر

عالی بود عالی واقعا ممنونم چند روز بود داشتم تلاس میکردم اخرش دی ان اس شما مشکلمو حل کرد

 

سلام . خلاصه مفید هرانچه که در ایران برای ایکس باکس موجوده همینه . ورمیدارن صدتا دی ان اس مینویسن هیچکدومم کار نمیکنه . به جز 178=......

185.55.225.25

هم زارتش در رفته 

صفر و یک و عالی گذاشتی . فقط اینجا میشه این دی ان اس رو دید و من تست کردم ، ردیفه 

با فوتبال PES2021چیکار میکنید ؟ دی ان اس بگذر جواب نمیده ، کسی میدونه چیکار باید کرد برای اتصال به سرور PES؟

کف کردم خدایی 

۰۸ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۰۷ سهیل زارعی

ممنونم این پرتی که گفتی مشکله منو حل کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی